2009/10/26

melancholy.

който е казал, че денят се познава от сутринта, е бил пълен т-ъ-п-а-к.

сутринта ми беше толкова суперска .. толкова забавна и весела. пуснах си музика от тела и докато се обличах за училище си пеех и танцувах. даже майка ми ме попита да не би да съм влюбена о.О омг.. нвм .. и докато ходех към даскалото си слушах музика и си танцувах. и всичките ме гледаха странно о.О даже една кола щеше да ме сгази, заради разсеяността ми *рофл* и точно тогава БУМ! отново се върнах в реалността. отново ме обзе гадната, толкова позната меланхолия. ЕДНО ПРОСТО И ГОЛЯМО НИЩО! НИЩО! седях си аз цяяял ден до мария, рафа, елия и ел... и те си бъбреха толкова весело, от време на време ме питаха нещо и бяха нужни няколко повторения, за да схвана какво ми говорят. и бях отплесната, разсеяна .. дори и това, че губих два часа никак не ми подобри настроението .. и просто едно голямо Н-И-Щ-О!

п.с1 и, по дяволите, всичките са егати големите философи в блоговете си.. а аз пиша за някви скучновати смотани неща.. хъх ..
п.с2 и още нещо .. току що мария, рафа, елия и ел дойдоха до нас .. тоест не че са дошли специално да ме видят.. просто са минавали и решили да ме видят.. киснах навън на студа с тях, за да си говорим. да ви кажа, май настроението мааалко ми се подобри *пуска си Луната спи на Нети*
п.с3 в края на тази седмица ще има панаир в квартала ни. и ще има ЦАРЕВИЦААААААААА *сънчо*

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS