2010/10/03

хората са били прави, като са кавали, че разбираш какво имаш, едва когато го загубиш. макар че в моя случай не е точно така. аз не съм загубила нищо, всичко все още е с мен, както до сега и знам, че ще продължи да бъде с мен. просто е далеч от мен... много, много далеч. а ме е страх, че растоянието може да промени това, което ни свързва и това, което го прави толкова ценно за мен.

българия.

и не само заради спомените. и не само заради хората. и не само заради всичките трудности и перипетии, през които е трябвало да мине тази силна държава. и не само защото въпреки всичко ние сме си останали такива каквито сме били и през 681 година ... и не само защото през есента можеш да усетиш отиващото си лято при шумоленето на пъстрите листа по земята ... и не само защото през зимата можеш да направиш някого 'бяла мечка' в снега... или да се целиш със снежни топки докато ти измръзнат пръстите на краката ... и не само защото коледа не е същата ако е далеч от дома ... и не само защото през пролетта можеш наистина да се порадваш на птичите песни и наистина да се чувстваш част от вселената и най-вече природата ... и защото мириса на морето през лятото е по-силен... и защото кафето рано сутрин се пие по-сладко .. и защото палачинките късно през нощта са по-вкусни .. и защото полетът на чайките е по-свободен от където и да било другаде на света ... и защото изгревите на кея за по-красиви ... и защото залезите под брезата в дунавския парк са по-романтични ... защото шумоленето на малките вълни на река дунав допринасят за това ... защото пясъка е по-ситен и ти доставя огромно удоволствие да се целиш с него ... защото само в българия прилепите влизат в стаята ти при светната лампа ... защото само в българия лятото не може да се опише в тетрадка .. защото в българия ценим следобедите с любимия човек пред телевизора, гледайки The Love Song с голяма купа пуканки в краката ни ... защото в българия се наслаждаваш на спокойните вечери в бесетката на баба ти ... защото само в българия слънчогледите са така впечатляващи ... и глухарчетата така бели ....

защото българия си ти.

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS