2011/01/24

когато ти си до мен …

(1)

- когато виждам искрицата на щастие в очите ти, защото съм успяла по някакъв начин да те зарадвам, дори и с най-малкия жест от моя страна ;

- когато споделяме тъгата си и виждаме болката в очите на другия, а именно тази болка е и собствената ни ;

- когато с трепет очаквам следващото ти обаждане, защото само то ме крепи в тези тежки времена ;

- когато усещам твоята ръка в моята, вървящи към едно ново, по-добро бъдеще, което ще изживеем заедно ;

- когато усещам лекия ти дъх върху ухото ми, шепнейки ми нежни слова, които ме карат да се чувствам на седмото небе от щастие ;

- когато можем просто да седим и да се наблюдаваме без каквато и да било нужда от думи, които да оградят чувствата ни ;

- по време на мързаливите следобеди с голяма купа пуканки върху колената ни, гледайки някой филм ;

- когато ме целуваш за лека нощ и това е най-сладката целувка за целия ден, защото е последната за деня ;

- и когато ме целуваш за добро утро, първата целувка за новия ден ;

- когато се съгласяваш с мен да идем да си вземе дюнери в 12 часа през нощта, само защото ми се е дояло ;

- когато ще споделиш с мен всичките си тревоги и ще намериш пристан на утеха именно при мен; защото нали за това съм до теб – за да съм ти на разположение 24 часа, 7 дни в седмицата ;

- когато деня ти е бил толкова ужасен, че ти идва да заплачеш, но винаги знаеш, че именно в края на деня ще бъда с теб и веднага широка усмивка ‘цъфва’ на лицето ти ;

- когато мисълта за теб ме кара да се усмихвам ;

- когато сме споделили толкова много красиви спомени, които остават в съзнанието ни завинаги ;

- когато съм в топлата ти прегръдка и седим на плажа, наблюдавайки звездите и морето нощем ;

- когато докосваш нещо брадичката ми, повдигаш я леко, поглеждаш ме право в очите и изричаш най-прекрасните две думички ;

- когато получа мил смс от теб, дори и да е по средата на нощта ;

могат да последват още много тиренца с чувствата ми към теб, но една публикация не е достатъчна да изразя всичко. ти си най-ценното ми нещо на този свят, най-прекрасното нещо, което ми се е случвало, най-ярката звезда на небосклона.и знам, че колкото и да е ужасно, колкото и да е тежко, колкото и болка да се налага да понасям всекидневно, ти винаги ще бъдеш там, на края на деня.ще ми се усмихнеш и всички страхове ще изчезнат.и ние ще продължим да живеем нашата приказка...

Обичам те !

(2)

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS