2011/12/30






РАВНОСМЕТКА ЗА 2011


Би ли ми обяснил някой кога мина толкова бързо и тази година ?! Защото все едно беше вчера, когато си казвахме 'наздраве' за настъпващата 2011 и ето че отново стана време за вдигане на тостове и празнуване, за да посрещнем новата 2012. Може би наистина е вярно твърдението, че когато си зает, правейки куп неща и мислейки за още толкова, времето ти неусетно минава. Тик-так-тик-так ...

Всеки човек си прави равносметка за изминалото време, когато очаква едно ново начало. Така е и със смяната на годините. Но аз просто не мога да опиша само с една едничка дума всичките неща, които се случиха тази година. Имаше и тежки и трудни моменти, моменти, в които съм се питала заслужавам ли всичките тези гадости, защо само на мен ми се случват и само мрачни мисли ми сa се въртяли в главата. (това може би се дължи и на възрастта ми ;d) Но с ръка на сърцето мога да заявя, че през тази година изживях едни от най-страхотните ми мигове с близки и приятели. Пътувах много, видях много нови неща, преживях много нови неща. Изживях едно вълшебно лято, което ме зареди с положителна енергия и много сила, за да мога да изкарам още една година до следващото лято. (което ще бъде двойно по-вълшебно ! )

Не искам да се оплаквам за лошите неща. Струва ми се, че е безсмислено да тъжиш по нещо изгубено, при положение, че навън те чакат още толкова страхотни неща. Предпочитам да гледам напред положително, защото тъжейки мога да изпусна нещо красиво. Но лошите неща са неизменна част от живота ни и от моята 2011. Тя беше трудна от страна на учението - за първа година бях нормална ученичка, правех всички контролни без изключение, получавах оценки, както всеки кипърски ученик, а изпитите в края на годината ми причиниха такъв стрес, чак да ме доведат до ръба на преумората. Всеки уикенд работих в сладкарницата и по това време си мислех, че е супер гадно това и че си губя времето там, вместо да правя нещо по-полезно за мен. Но когато ме 'съкратиха' (:D) осъзнах, че изобщо не е така. Едно оплътняване на свободното време, което сега не знам какво да го правя.

От друга страна започнах уроци по английски език, които целят да ме подготвят за изпита, на който ще се явявам Март-Април. Избрах си профил История да уча в училище и 6 часа на седмица отново английски. Новата учебна година беше година за взимане на трудни и определящи решения, от които ще зависи може би целия ми по нататъшен живот.

Лятото беше в-е-л-и-к-о!! Прибрах се в България при хората, които истински ме обичат и при моето Мишле! което е всичко за мен. Вярно е, че не се изпичахме на някой черноморски курорт тази година, но това не ни попречи да си изкараме страхотно и да правим най-различни прекрасни неща заедно. Преоткривахме се, опознавахме се и в крайна сметка се обичахме. Нима има нещо по-страхотно от това ?

Също така, през вече отминалата 2011 преприехме едно пътуване из Европа със семейството ми. Посетихме много нови места и държави, като Италия (Виена и Милано), Франция (Шамони, Париж и най-важното DISNEYLAND), Германия (Рухполдинг), Австрия (Виена, Залтцбург и THE SHOPPING CITY!!). Във всяко едно кътче, където бяхме не спирахме да се удивляваме на красотите, на чистотата и подреността, на обноските и културата на местните жители. Бяхме запленени от величествени катедрали и църкви, от стари, тесни улички, от впечатляваща архитектура (тук визирам най-вече Виена <3), от природата на Френските, Немските и Австрийските Алпи, от бързите скоростни влакчета и приказната атмосфера в Дисниленд. Беше едно пътуване, което остави ярък спомен във всички ни и което съм убедена, че никой ни би могъл да го забрави до края на живота му.

Лятото беше периода и на обиколка из България. Ходихме да видим роднини и приятели, които живеят далеч от родния ми дом. Намачкахме хубаво две сладки бебчета, на едно от които даже ходихме на кръщене. Вихреха се празненства, купони и партита покрай това кръщение. ;d

ЦЕЛИ ЗА 2012

- успешна зимна изпитна сесия на Мишлето!
- получаване на сертификат по английски език
- отпразнуване на 18тия ми рожден ден
- успешна лятна изпитна сесия
успешни изпити (мои ;d)
- магическо лято 2012
- шофьорски курсове? maybe
- избор на университет и кандидатстване в края на годината

НАДЕЖДИ ЗА 2012

Надявам се всичките цели и висини, които съм си поставила да се реализират. Надявам се 2012 да е година на щастие, здраве, любов, много красиви и щастливи моменти с близки и приятели. Надявам се да се прибера в България (със сертификат по английски ако може ;d) и да изкарам едно незабравимо лято, което ще ми е последното преди да се посветя на студентския живот :D Надявам се всички да станем малко по-добри, по-състрадателни и съчустващи на човешката болка. Да помагаме, когато можем, а не да мислим само за собственото си благо и да бъдем егоисти. Да обръщаме внимание и на другия, защото това, през което преминава, може наистина да е много сериозно и да се нуждае от нас. Надявам се хората най-сетне да се научат да изслушват другия. Да се научат да бъдат търпеливи и толеранти. Но в същото време да не забравят наистина кои са. Пожелавам си повече истински хора, с които можеш да разговаряш на смислени теми. Пожелавам си повече шансове, повече възможности за едни по-добър живот, за сбъдване на мечтите. Пожелавам си повече топлина в отношенията ни, повече откровенност и искренност. Повече прегръдки и целувки на светлината на свещите. Повече моменти, с тези които обичаме!

Нека наистина се научим да обичаме, но и да бъдем обичани. Желая на всички споделена любов, гръмък смях и крепко здраве.

И така 2012 ще бъде по-добра година от 2011.

ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА !

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS