2013/04/10

❤ A thousand days with you! ❤

Днес се навършват точно хиляда дни, откакто животът ми се промени. Откакто най-прекрасният човек на света ме заобича. Откакто АЗ започнах да обичам този човек. Моето мишленце. Човекът, за когото си струваха всичките тези хиляда дни на чакане, защото аз знам, че денят, в който ние вече ще сме заедно завинаги е много близо.


Вярвам в нас и в силата, която имаме, защото въпреки растоянието, което ни разделя, ние никога не спряхме да се обичаме и да се подкрепяме във всяко едно нещо. Убедена съм, че истинската любов съществува и ние сме доказателството за това! 







Искам тези хиляда дни да са просто началото и тепърва да ни предстои най-хубавото в този живот!

Обичам те за хиляди дни. Ще те обичам още хиляда. И после отначало!

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS