2014/02/02

let me introduce you to ...



... my amazing boyfriend! 

Много пъти съм писала за него в блога си, но никога не съм го назовавала с името му, За мен той е най-скъпото мишле... Калоян.

Три години вече сме заедно, но това време не ми стига. Искам да прекарам живота си с него, във веселите моменти, но и в тъжните. Вярвам, че всеки човек си има определна съдба, която се определя не от самите нас, ние не можем да я контролираме. Когато се събуждам до теб сутрин и те погледна в очите, разбирам за пореден път, че точно ти си моята съдба. Знам, че ни е писано да сме заедно, колкото и клиширано да звучи. 

Ако някой ме попита защо съм се влюбила в теб и защо продължавам да те обичам вече толкова време, просто не знам от къде да започна, за да структурирам отговора си. Сега те гледам и осъзнавам, че най-малкото нещо, което правиш или което казваш ме кара да се влюбя в теб отново и отново. Дори когато си приготвяш сандвич. Дори когато просто ме избутваш от мивката и започваш ти да миеш чиниите. Дори когато режеш киселите краставички на малки кръгчета и ги слагаш в страхотната ни зелена купичка. Дори когато търсиш филм да гледаме тази вечер. Когато ме разбираш с поглед. Когато изяждаме цял шоколад, ей така просто докато вървим към вкъщи. Когато ми се усмихваш и аз знам, че вече всичко е наред. Че нищо не може да ме сломи и аз мога да победя всички.

Това е Калоян.

Калоян е момчето на мечтите ми. Което ме разсмива всяка минута и винаги може да ми оправи настроението, дори когато навън е мъгливо. Той е всичко, от което имам нужда рано сутрин, на обяд и вечерта. Когато си приготвяме заедно вечерята и пием вино. 

Това е Калоян. Моята сбъдната мечта. 


No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS