2009/08/15

after all it's just one wonderful day ...



Имам чувството, че ще се пръсна ... От толкова много време щастието не ме е спохождало, а сега то докосва всяка моя клетка, преизпълваме със страшно много енергия и аз продължавам напред... Не съм си представяла, че ще мога да го кажа толкова скоро след като напуснах България, но да.. Аз продължавам напред. оО

Сърцето ми ще избухне след няколко минути. Усещам, че ако не спра великолепното радио ще умра тук и сега ... Слушам Nothing Else Matters на Metallica и за първи път от много време вниквам отново в смисъла на думите. Но не им обръщам внимание, толкова колкото преди. Аз започвам да градя живота си отново. оО Аз продължавам да живея ... Чувството е страхотно, по дяволите.

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS