2009/08/13

I WANT FREEDOM!



О-Б-О-Ж-А-В-А-М пеперудите. <333333 Толкова са свободни и просто си летят ей така... Как ми се иска да имам тяхното безгрижие, просто да се оставя на течението. Поне веднъж да не мисля как ще изглеждам отстрани. Да не бъда перфектната дъщеря, перфектия човек, от който винаги се очаква само най-доброто. Маска. Това е просто маска! Всички са с маски... Много малко хора останах истински без да крият нищо... Просто себе си. Защо и аз не мога да бъда просто себе си? А, да... От мен се очаква да бъда изрядна по всяко едно отношение, дори това да значи да се правя на такава каквато съм... Гадно е.. Имам чувството, че съм в един безкраен театър, който няма да свърши никога.. Завинаги ще бъда това, което другите искат да бъда.

Ала с теб бях себе си...

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS