2010/01/22

i dare you.

предизвиквам те ... предизвиквам те да ме обичаш,:


• когато всяка сутрин трябва да се кача на стол, за да достигна корнфлекса на най-горния рафт, защото съм прекалено ниска;
• когато спирам на улицата само, за да помериша някое цвете;
• когато не стъпвам върху шахтите;
• когато за десети път ти казвам да погледнеш към облаците; и то само за днес;
• когато се оплаквам, че нощта е беззвездна;
• когато говоря твърде бързо, защото съм щастлива;
• и когато не говоря изобщо, защото съм тъжна;
• когато се правя на сърдита, защото за пореден път си закъснял и аз съм те чакала сама в парка;
• когато самата аз закъснявам, защото искам да съм възможно най-красива за теб;
• когато както винаги не си чувам телефона;
• когато късно през нощта ти звъня, само да ти кажа 'лека нощ' дори да те събудя;
• когато те занимавам с глупавите си проблеми;
• когато съм толкова отплесната, че дори си мислиш дали въобще те слушам;
• когато ти казвам 'здрасти' и ти се усмихвам, въпреки че ти си на горния етаж в училище, а аз на долния;
• когато винаги ще се намери някаква причина, че да не можем да се срещнем;
• когато всеки ден мрънкам, че нещо ме боли или не ми е добре и когато непрестанно се спъвам и събарям разни неща, защото съм непохватна;
• когато пея песен, от чийто текст помня единствено два реда;
• когато не мога да заспя, защото утре ще се случи нещо вълнуващо;
• когато изговарям репликите от любимите ми филми заедно с актьорите;
• когато се ядосвам, че съм си забравила мисълта;
• когато си говоря с телевизора и се извинявам на хладилника;
• когато ям кисели краставички направо от буркана;
• когато съм се задълбочила в някоя от онези компютърни игри, в които трябва да излезеш от някоя стая / къща / etc.;


предизвиквам те ... предизвиквам те да ме обичаш, когато съм невъзможна за обичане ...

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS