2010/01/27

one day of love.

един ден от любов:

• майчината целувка, когато влизам в кухнята все още сънена с големите ми плюшени розови чехли и по пижама; всяка сутрин целувка за 'добро утро' и лъчезарна усмивка за започване на новия ден;
• погледът, отправен към небето през прозореца на стаята ми; и въздишката тиха, ако отново навсякъде е тъмно или широката усмивка при малките бели облачета, изпъстрили небосклона и лъчите на слънцето, пробуждайки се за нов ден;
• музиката, която проследява всяка минута от приготвянето ми за училище;
• пътят ми към училище - сякаш всичко отново се събужда; красивите песни на птичките, сгушени в короните на дърветата; усмивките по лицата на хората, надявайки се новия ден да е по-добър от предишния; и летящите пеперуди; и многото цветя в градините на хората;
• усмивката на Оана, когато види приближаването ми, докато ме чака на някоя от пейките в двора на училището;
• приветливото 'добро утро', изречено от всеки учител, дори да не те познава;
• забавните междучасия, прекарани или в безкрайни прикази за историите ни с Оана, или в лигавене с Кристина, или с усмивки без край с Иво;
• връщането обратно вкъщи, придружено с мнохоььгото закачки между Наско и Кристина; или преструването ми с Иво на сърдити;
• вечните спорове за глупости с брат ми - например, кой ще иде до магазина да купи питки за сандвичите за утре;
• силната бащинска прегръдка, когато татето се прибере изтощен от работа ь, но знаеш, че щом той е вече при теб, значи няма за какво да се притесняваш и можеш да си спокойна;
• приготвянето на вечеря заедно с мама и сядането на масата, за да вечеряме всички заедно;
• прекрасните мигове с Иво в парка, дори да не казваме нищо, а просто да се наблюдаваме един друг;
• дългите чатове с Йоко, Диди, Бо, Дуки и I-Friends в обсъждане на отминалите дни и в преброяване на оставащите дни до нашата среща през лятото;
• целувките за 'лека нощ' от и за родителите ми и брат ми;
• средношните разговори с Иво по телефона, все още имащи да си кажем толкова много неща, въпреки че до преди малко сме били заедно някъде;

един ден от любов, когато всичко е любов.

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS