2010/04/11

i am very serious!

тук съм само за да обявя няколко неща, половината от които за съжаление не са особено добри .. мисля, де ;д

значи, първо от утре сериозно продължавам започнатото от ваканцията. ай мийн, сериозното учене за изпитите и не мисля да зарежа всичките тези часове, прекарани над учебници и речници, маи напротив. ще продължа в същия дух, но и още по-сериозно, защото имам още два предмета, по които дори не съм почвала преговора.

второ гордея се със себе си, че дадох голяма част от малката си вяра на бо и силно се надявам, че всичко ще се оправи. ти си знаеш. (h)

трето от утре, за съжаление, престоя ми на компютъра силно ще намалее, заради ученето. но, бо, ще си пишем съобщения, за да ме държиш в течение!

четвърто обичам, обичам, обичам всичките си приятели! (h) всички тези прелестници, които ми помагат, когато имам нужда от тях. и когато стоят до мен, въпреки че съм разлигавена на макс. обичам ви, слънчица (h)

пето иво продължава да ме крепи! и ние отново сме заедно. и утре най-сетне ще го видя след толкова много време (h)

шесто отивам да спя, че утре почваме даскало и трябва да се става рано ...



О-Б-И-Ч-А-М В-И, Х-О-Р-И-Ц-А!!! (h)(h)(h)

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS