2011/11/11

Честит 11.11.11

It's time for the Big Wish.

И сега започва голямото чудене.. Какво да си пожелая? По цял ден изреченията ми започват с „Искам, искам, искам..“, а сега не мога да се сетя. Всичко ми изглежда прекалено малко, незначително за такъв голям ден. (а защо чакаме дни да ни се случат, за да се отпуснем да помечтаем и да посмеем да си пожелаем нещо голямо?)
Искам по-често да ми се случват неща, които не мога да имам и да притежавам наистина. Искам по-често да виждам как морската пяна се разлива по брега; как вълните се разбиват в скалите; как ходилата ми потъват в пясъка; как щурците пеят вечер лятото; как слънцето ме събужда за живот; как шоколада се разпатя в устата ми; как вятъра си играе с косата ми; как луната ми свети посреднощ; как приятелите ми разпознават фалшивата ми усмивка от истинската; как снегът засипва всичко и го прави чисто, красиво, невинно; как дъждът отмива всичко; как се стича по кожата; как огъня те залива с топлина от някоя огромна камина; как мирише свежата трева; как шума от разлистването на страниците е единствения шум в стаята от часове; как тъмното не те кара да трепериш; как след целувки изтръпваш; как някой здраво те държи за ръка; как хората разпитват за теб; как се сещат за теб; как те търсят; как те обичат; и още много.
и все неща, които няма как да имам, но ми се струват много по-ценни от всичко, което може да се има.

също си пожелавам по-малко виртуалност в отношенията, а повече близост, повече разговори очи-в-очи, повече прегръдки, от които ти спира дъха, повече целувки, от които оставаш без гланц.

пожелавам си повече разбирателство, без думи, само с поглед. с всички.

пожелавам си повече книги, стойностни, безценни дори, интересни, истински, запомнящи се. такива, които затваряйки ги си казваш „трябва да я прочета отново“.

пожелавам си повече хора, които да ме разбират. повече зрели хора.

пожелавам си много непринуденост, безотговорност без последствия, несъобразителност. свобода. на духа, на думите, на мислите, на мечтите, на разходките, на любовите, на реакциите, на мненията, на търсенето, на откриването, на имането.
пожелавам си повече хубави случайности, които да съм очаквала и искала без да очаквам. такива мънички дори, които са способни да ти оправят деня, дори след като нещо лошо и голямо ти го е развалило.

и на първо място, пожелавам си да си ме пожелаеш.

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS