2012/05/07

that's how the life goes on ...

В едно такова странно настроение съм. Вече съм на финалната права преди края на учебната година и се чувствам толкова изморена от всичко. И тук не визирам само контролни и учене. Прибирам се вкъщи толкова изтощена и то не защото съм имала трудни предмети през деня или контролни. Тези учители, тези крясъци по време на часовете, постоянната бдителност да не те намокрят от някъде ... Направо се чувствам изцедена.

А прибера ли се вкъщи, знам, че ме чакат още тооооолкова неща за вършене. Все пак - на финалната права съм. Уф.

Болят ме очите от съсредоточеност и от толкова четене. А главата ми направо ще се пръсне от напрежението, на което съм подложена ежедневно. И като капак на всичко като започнат някои хора да се превъзнасят и да се правят на важни - и вече се чудя само за това ли идват на училище?

Ох, много несмислен пост.

Искам вече да е лято! :/

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS