2013/01/02

books

Имам от известно време регистрация в един страхотен сайт - GOODREADS - но никога не съм успявала да го посещавам често, за да споделям книгите, които съм прочела. От началото на коледната ваканция обаче, се запалих отново и тъй като прочетох някои книги през това време, успях и да го отбележа в профила си в този сайт. Днес обаче забелязах едно нещо в сайта, което привлече доста силно вниманието ми и реших да опитам и аз. Ставам дума за '2013 Reading Challenge'. С прости думи това означава да се предизвикаш сам себе си колко книги ще прочетеш тази година.
Тъй като знам, че тази година ще ми е доста натоварваща и тежка, аз реших да не пиша голямо число за книгите, които искам да прочета през новата година. Написах 20, но с радост бих ги направила повече, защото за мен четенето на една добра книга е едно от най-големите богатства, които можеш да дадеш на себе си. И така, предизвикателството започва още от днес.
Първата книга, която ще прочета тази година е 'The Casual Vacancy' by J.K.Rowling. Тази книга я започнах преди няколко дни всъщност, но аз ще я сметна за книга на 2013, тъй като ми остава може би около половината да я прочета. Сега като се замисля, може би ще е добре да направя една публикация само за нея, да си кажа мнението (Мишлето обаче няма да я чете, преди да е прочел и той книгата! xD). Много бих искала да успея да я прочета преди да тръгна отново на училище, защото тогава времето, което ми остава е много ограничено. Други книги, които имам още от 2012, но все не намирах време да прочета са, 'Всеки ден, всеки час' от Наташа Драгнич, 'Great Expectations' by Charles Dickens, 'The Choice' by Nicholas Sparks, а също така и 'Pride and Prejudice' by Jane Austen (нея искам да прочета още от посещението ми в European University of Cyprus през февруари миналата година). Една от целите ми е да прочета и всичките книги на Никълас Спаркс. Тези, които са ми останали (освен The Choice) са: Message in a Bottle, The Rescue, A Bend in the Road, The Guardian, Three Weeks With My Brother, True Believer, At First Sight, The Lucky One, The Last Song, The Best Of Me.

Сега обаче ще спра до тук, защото The Casual Vacancy ме очаква. След всяка прочета книга, обаче, ще пиша тук, за да мога да се мотивирвам наистина да прочета тези 20 книги, които съм се предизвикала да прочета. Стискайте ми палци да успея.
 

1 comment:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS