2009/11/08

отново родено от болният ми мозък.

докато си оправях леглото... (винаги щурите идеи ми щукват в главата, когато правя нещо тъпо или обичайно о.О) то сега мисълта се загуби. след като написах това в скобите ясно се вижда, че някаква щура идея ми е хрумнала. мда, смисълът се изгуби. но както и да е. както вече разбрахте, имам нова идея, която е малко странна, малко щура, а и малко тъпа в крайна сметка. сооу .. след това разводняване (тази дума звучи не на място, но какво е съществителното, което може да замести 'разтягане на локуми' о.О) сигурно си мислите какво АДЖЕБА се опитвам да напиша вече *поглежда часовника* 2 МИНУТИ! амии .. за идеята искам да напиша. която идея всъщност се оказа по-трудно описателна, отколкото предполагах. но, за бога, защо се учудвате след 'супер умния' ми пост от снощи?
и така... мисля да спра да се правя на интересна (не, аз не се правя, просто искам да напиша НЕЩО) и да напиша тва НЕЩО.. хах .. днес ми скобев ден (демек използавам много скоби) (ето пак скоби) (о.О)
та ... идеята ми е да си направя малко списъче (напоследък не мога без спицък .. списък за покупки, списък с нещата, които трябва да направя на компа, списък за тва, списък за онова. скоба.) и мисълта пак се изгуби... соу списък с промените, които са настъпили в мен след като напуснах България. ЕВАЛА! най-сетне го казах, след толкова много редове (скоба)
соу .. ето и списъка:

1) станах ужасна депресарка (боже, никога не съм предполагала, че мога да го заявя така спокойно о.О)
2) рядко искам да се срещам с нови хора (мда, и това не съм предполагала, че ще го кажа)
3) по-точно би било да се каже, че рядко искам да се срещам С КАКВИТО И ДА БИЛО хора ..
4) слушам само депресираща музика (е, това и преди го правех)
5) започнах да пиша много повече, отколкото преди (това е положително, въпреки че повечето ми неща ОТНОВО са депресиращи)
6) вече не мога да се забавлявам както преди (мда... супер сериозна съм станала. wtf?)
7) прекарвам повече време над учебниците, за да науча езика, отколкото за осемте години училищен живот в България
8) не ми оставя време да сложа задника си на стола преди компютъра (или както е в повечето случаи - на леглото пред лаптопа), за да си попиша с приятели, отново за депресиращи неща
9) и тук имаше още нещо, но естествен го забравих о.О


соу .. мда ... само една добра промяна от осем. nice.

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS