2009/11/29

щастието днес.




какво ще кажеш да бъдем щастливи днес?

ще изям един шоколад, само за мен! никой друг не може да ми го пипа, ясно ли е?

ще отворя на някоя произволна страница на книга, която отдавна не съм чела.

ще слушам музиката, която преди ме правеше щастлива.

ще си пиша с човек, с когото съм имала страшно красиви моменти преди.

ще кажа 'здрасти' на някой непознат по улицата.

ще дръпна пердетата на прозорците в стаята ми, за да влязат щастливите лъчи на слънцето.

ще рисувам с водни боички черти, балончета, цветленца като малко дете.

ще гледам коледен филм.

ще си пиша с 10 хора, които обичам, надявайки се всичко при тях да е добре.

ще си помисля за 10 неща, които ме карат да се усмихна.

ще си спомня 5 случки, в които корема ме е болял от смях.

ще простя на някого, когото ме е наранил.


и всичко това само в един единствен ден! животът е магия, която трябва да се изживее всяка минута, всяка секунда. да се впуснем в тази магия, хора, защото определено се заслужава всичко. дори и понякога даровете му да не ни харесват и да ни натъжават, трябва да приемем животът, такъв какъвто е - изпълнен с много приключения, които очакват да бъдат открити.

усмихни се!

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS