2009/11/16

още един ден, отминал в живота ми.

пролетта и лятото - животът
есента - мисленето
зимата - у дома


да ви кажа честно това е много правилно. много. сигурна съм само и единствено за есента, тъй като тя ми беше много мисловна. xD пролетта наистина беше много жива, но лятото не беше толкова енергично, колкото исках да бъде. а колкото до зимата - ами не знам все още, времето ще покаже.






днес беше изключително exciting ден. може би това е първият ден в новото ми училище, през който се чувствах отново докосвана от някакви радостни чувства.
сутринта беше като всяка понеделска утрин. не съм ставала с усмивка на уши, опитваща се сама да си докажа, че денят може и да бъде хубав. както обикновено прекалено сънена тръгнах за училище. наистина високо усилената музика, която бучеше в ушите ми ме разсъни малко или много, но съм длъжна да отбележа, че не беше достатъчно. на всичкото отгоре пристигнах в последната минута и за малко да закъснея. мда, обичайното започване на седмицата. nothing new. както всеки понеделник първи час имах физическо. и точно първия час се проявиха първите признаци за нещо по-необикновено. след десетте обиколки на салона учителя ни зарадва с новината, че днес ще играем на щафета. никога не съм си падала по спорта, но точно щафета я обичам открай време. както се оказа по-късно, на повечето момичета от групата ми също им харесваше. затова първият час беше учудващо забавен. след това имахме икономия и имахме контролно, което аз не правих, тъй като съм само слушателка. lucky girl, a? xD е, мда .. следващия час имахме химия, но правихме някакви опити и беше в известен смисъл интересно. никога не съм я харесвала тая химия. xD след това имахме И.Т и се запознахме с нова програма, което определено не беше нещо супер интересно. и след това дойдоха големите изненади. изкараха ни навън пред училището, където ни чакаха около тридесетина автобуса. отидох до румънката от моя клас, с която предимно си общувам, тъй като и тя не знае добре езика (караме си го на английски xD), и тя ми каза, че ще ходим до Никосия (столицата)на протест. Ахнах. Това беше първият протест в живота ми. Тъй като румънката не знаеше за какво точно ще протестираме, отидох при едно друго момиче и я попитах. Оказа се, че съм недоволна от това, че държавата е разделена на две - гръцка и турска част. Е, какво да ви кажа. Отидохме ние на центъра и ни раздадоха едни плакати. Започнахме да викаме и да размахваме плакатите. Да ви кажа не мисля, че постигнахме някакъв голям успех, въпреки че се бяхма събрали всички ученици от нашата гимназия и от всичките гимназии в Никосия. Сигурно бяхме поне 5000 души. о.О След като се върнхаме обратно в училището, подтикнати от стачката, всички решиха да си направят и ученическа стачка, за да нямаме повече часове до края на деня. не е нужно да казвам, че намеренията им бяха скоро усуетени от даскалите, макар и с доста трудности. xD ние децата сме доста по-единни от възрастните, което се доказа и днес. нямахме часове, така или иначе. xD а след училище едно момиче и едно момче от моя клас се сбиха *рофл* мдам, беше жалка картинка, но трябваше да се отбележи. не мога да ви кажа за какво се сбиха, но мисля, че беше за това, че момчето беше хвърляло чантата на момичето на протеста. *рофл* мдам, детски истории....

very exciting day.

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS