2009/11/08

късат ми се нервите.

в момента съм толкова много бясна. ядосана. иска ми се да крещя. да си удрям главата в стената дори. искам да изпитам такава физическа болка, че да мога поне веднъж да забравя за това, което ме заобикаля. натискам яростно по клавиатурата. изкарвам си го на нея, а тя не е виновна изобщо. баси. искам ... искам да крещя! точно това искам точно в този момент. прозореца ми е отворен, навън има някаква смотана групичка от разбунтували се тийнейджъри. баща ми е в другата стая, отново гледащ смотани неща по телевизията. брат ми се къпе. майка ми е на работа. ИСКАМ ДА КРЕЩЯ, ПО ДЯВОЛИТЕ! брат ми за пореден път ме изкарва извън нерви. цял ден ме дразни и направо ще му забия някой шамар след малко! баща ми абсолютно никакво внимание не ми обръща и дори това, че изкарах 18 на теста по математика не го трогна изобщо. баба ми ми досажда ОТНОВО по скайпа 'само да сме се чули' ДРЪНКИИИИИИИИИИ! аз заради теб се махнах, а ся ти искаш непрекъснато да знаеш какво правя, с кого съм, къде съм, ИЗЯЛА ЛИ СЪМ СИ ПРОКЛЕТАТА ВЕЧЕРЯ! изпаднала съм в някакво никакво настроение и искам да ударя някого. депресирана съм, защото приятелите са далеч от мен и никой не може да ми помогне. БЯСНА СЪМ, защото знам, че съществуват хора с много по-тежки съдби от моите, а аз съм седнала да ви разправям проблеми, които се срещат на всеки втори. мразя си гардероба, защото ВСЕ ОЩЕ е неподреден.. вчера го оправях, по дяволите! кръвното! мисли за кръвното! .. не искаш още една случка като от тази седмица, нали? .. успокой се. няма за какво да се ядосваш. ДА БЕ ДАААААА! дишай! ... дишай! трябва ми някого... трябва ми рамо, на което да се облегна и да поплача, защото знам, че след яда ВИНАГИ идват сълзите. и знам, че такова рамо просто няма и пак ще си плача сама в банята, докато водата си тече. и пак ще изхабя депозита и във вторник ще сме без вода и баща ми пак ще ми навиква, че съм се бавила по 1000 часа в банята. ЕДИН ПРОКЪЛНАТ КРЪГОВРАТ!

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS