2010/03/22

не искам да съм на 16!

нееее!
не, не, не, не!

боже, толкова много съм уплашена. защо стефан трябваше да ми припомня, че само след 13 дни аз ще стана на 16? и вече няма да съм 'сладкото-вечно-усмихващо-се-петнадесет-годишно-момиче' както ТОЙ обичаше да ме описва ... и най-прекрасния рождения ден, този, когато направих 15, ще остане в миналото, за да бъде заместен от някакво мижаво негово подобие. и както майка ми трябваше да ме уведоми 'вече си почти на 16 ...'


НЕ!

аз завинаги ще си остана на 15! винаги! винаги! винаги! и винаги ще имам този присъщи детски пламък в очите ми, когато крис ми предлага да е катерим по дърветата. и когато с оана ще пускаме хвърчила в небето. и когато си играя с балона, докато с иво се караме с него.

завинаги дете! завинаги ...

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS