2010/03/12

обичам те, бо!

на Бо, защото въпреки голямото разстояние продължава да бъде най-голямата ми подкрепа.


За всички пъти, в които си стояла до мен,
за всички истини, които ми помогна да прозра,
за всичката радост, която внесе в живота ми,
за всички грешки, които поправи,
за всяка мечта, която превърна в реалност -
ще ти бъда вечно благодарна!
Ти си единствената, която ме прегръща силно
и никога не би ме оставила да падна.
Ти си единствената, който ме забеляза измежду всички други.

Ти беше силата ми, когато бях слаба,
беше гласът ми, когато бях няма,
беше очите ми, когато бях сляпа,
ти видя най-доброто, таящо се в мен,
изправи ме, когато пълзях,
дари ме с вярата, която ти имаш.
Аз съм всичко, което съм,
защото ме обичаш!

Ти ми подари крила и ме накара да полетя,
само докосна ръката ми и стигнах небесата,
изгубих вярата си, но ти ми я възвърна,
като каза, че звездите, трябва да са на високо,
стоеше до мен и аз се извисих,
имах любовта ти, имах я изцяло,
благодарна съм ти за всеки ден, с който ме даряваше,
може би не знам дали това е много,
но знам, че това "много" е истина.
Благословена бях, за това, че бях обичана от теб.

Ти беше силата ми, когато бях слаба,
беше гласът ми, когато бях няма,
беше очите ми, когато бях сляпа,
ти видя най-доброто, таящо се в мен,
изправи ме, когато пълзях,
дари ме с вярата, която ти имаш.
Аз съм всичко, което съм,
защото ме обичаш!

Ти беше винаги до мен -
нежният бриз, който ме закриляше,
светлината, която озари тъмнината в живота ми,
ти беше моето дихание,
през всички лъжи, които превърна в истина,
моят свят е по-добро място, заради теб!

Ти беше силата ми, когато бях слаба,
беше гласът ми, когато бях няма,
беше очите ми, когато бях сляпа,
ти видя най-доброто, таящо се в мен,
изправи ме, когато пълзях,
дари ме с вярата, която ти имаш.
Аз съм всичко, което съм,
защото ме обичаш!

Аз съм всичко, което съм,
защото ме обичаш!




*Превод на Celine Dion - Because you loved me от White`swallow (Христина Павлова) от otkrovenia.com
-с малки поправки (:

2 comments:

  1. А-З Т-Е О-Б-И-Ч-А-М И-З-К-Л-Ю-Ч-И-Т-Е-Л-Н-О И Н-Е-И-З-Ч-Е-Р-П-А-Т-Е-Л-Н-О М--Н--О--Г--О !!!!!!! (h)(h)(h)

    ReplyDelete
  2. и аз те, Бучинко, толкова, толкова много (h)(h)(h)(h)(h)

    ReplyDelete

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS