2010/03/01

new month ^^

йес, определено започвам месеца много, ама много добре. ;d

първо - върнаха ми контролното по гръцки и се оказа, че съм се справила далеч по-добре, отколкото съм смеела да си представя. все пак 6 от 10 за първо контролно си е направо рекорд за мен. ;d

тук, в кипър, нямат празника баба марта и си мислех, че ще ми е гадно. обичам всяка година един месец предварително да обикалям, да търся подходящите мартенички за цялото ми семейство, за всичките приятели, за целия клас, за учители etc.,etc. но тук няма такива сергии, откъдето да си купяяя... е, все пак имам две гривнички - една от нашите, и една от оана (sun)

днес разбрах със сигурност, че иво все още иска да бъдем заедно ... понеже карах свободен, но стоях да чакам кристина, за да си ходим заедно, и седнахме с оана на една пейка. и по едно време гледам иво излиза от класната си стая и идва към нас. на две крачки от нас той реши, че иска да иде до бутката да си купи нещо. но като се връщаше не носеше н-и-щ-о! и пак мина покрай нас, с някаква такава бавна крачка ... и преди да започне да изкачва стълбите към класната си стая се обърна назад, погледна ме за няколко секунди и се обърна пак към стълбите, отново изкачвайки всяка една стълба бавно, с премерена крачка. сякаш се колебаеше дали да дойде при мен, или да не дойде. бог ми е свидетел, че ми се искаше да му изкрещя 'ела тука, бе, стига сме се лигавили като малки деца.' леле, колко по-лесно щеше да бъде, ако не беше толкова колеблив и аз ако не бях толкова горда ... а и ми се струва (но не съм сигурна) че като се прибирахме към къщи, той отново извика 'Крис!' няколко пъти. но може да не е викал мен, защото аз бях с другата кристина ... не мога обаче да не призная, че ми се иска мен да е викал ;d

и да... такам ... ;d не си мислите, че съм забравила за празника. честита баба марта на всичкиии

x.o.x.o.
Крис ^^

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS