2010/03/26

отново в българия? защо?

50 причини, поради които искам да се върна в българия:

1) защото ми писна всички малоумни кипърци да ме питат защо за бога съм напуснала родината си;
2) защото ми писна някои кипърци да ми казват, че нямам работа тук и че това е тяхната страна и трябва да им целувам краката, само защото съм чужденка;
3) общо взето защото ми е писнало от някои кипърски индивиди, които ме дразнят страшно много;
4) защото ми омръзна да се правя на силна;
5) защото се уморих да се усмихвам, когато ми се иска да плача;
6) защото не искам повече всеки път като кажа, че съм от българия, да ми казват: 'а, аз съм ходил/а в софия и въобще не ми хареса';
7) защото ослепях от кафявата, изсъхнала 'растителност', която ме заобикаля;
8) защото в българия не се налагаше да държа изпити в края на годината и от тези изпити да ми зависи бъдещето;
9) защото ми писна да ям ужасното им кисело мляко и дългия хляб;
10) защото всеки път, когато говоря за българия пред някого, очите ми се напълват със сълзи;
11) защото тук срещам изключително некадърни и тъпи индивиди;
12) защото оана ми каза, че не обича родината си;
13) защото вече не издържам да гледам българска телевизия, по която дават само убийства, кражби и т.н;
14) защото всяка неделя камбаната и попа на църквата срещу нас ме събуждат в седем часа;
15) защото ми омръзна да гледам уморените лица на майка ми и баща ми, когато се прибират в девет-десет часа от работа;
16) защото ми дойде до гуша да ме питат дали разбирам вече проклетия език;
17) защото ушите вече ме заболяха от конското, което ми дава всеки божи ден класната и учителите, опитвайки се да ми обяснят, че в края на годината ще имам изпити и трябва да науча вече езика; което аз много добре знам;
18) защото не искам вече като се обърна настрани да виждам фалшиви усмивки, в знак на разбиране;
19) защото ми омръзна някои хора да се опитват да ме разберат и да ми помагат;
20) защото ми писна да срещам враждебни погледи;
21) защото вече не искам да слушам депресираща музика;
22) и да пиша депресиращи стихотворения;
23) и да гледам депресиращи филми;
24) общо взето да правя депресиращи неща;
25) защото се натъжам всеки път, когато някой приятел от българия ми прати снимка, на която се вижда, че той е щастлив, а аз не мога да споделя с него щастието му;
26) защото се уморих да преглеждам скайп-а си всяка вечер, с надеждата, че някой от приятелите ми е на линия;
27) защото след като свършим разговора си само след пет минути и вече нямаме какво да си кажем, аз плача цяла нощ, че съм ги изгубила;
28) защото знам, че всички са се променили страшно много, докато ме е нямало;
29) защото се страхувам дали като се върна ще ме приемат такава каквато съм;
30) и дали въобще ще искат да бъдат с мен;
31) защото се уморих да споделям само в блога си;
32) и защото отчаяно се нуждая от някого, на когото да кажа какво се случва в момента с живота ми;
33) защото ми липсва страхотното чувство за хумор на йоко;
34) и моментите, в които тя ме разсмива чак до сълзи;
35) и моментите, когато с диди и йоко се подигравахме на цвети;
36) и моментите, когато с бъни бу и бо пеехме Ла Бамба и се лигавехме;
37) защото с бъни бу все още не сме си завършили списъка с нещата, които ще направим заедно;
38) защото главно искам отново да бъда с приятелите ми;
39) защото искам отново да ям от страхотния кекс 'негърче' на леля таня;
40) и от страхотните и палачинки;
41) защото искам още веднъж баба ми да ме увика;
42) защото искам отново да карам колело с йоко;
43) и тя отново да се прибие;
44) защото искам да ида до магазинчето на сузи и да си взема шоколад без баба ми да знае;
45) защото искам още веднъж диди да ме постриже;
46) защото искам отново да си правим фотосесии с йоко в тях;
47) и тя да се оплаква колко ужасна ми е маската за лице;
48) и да се караме коя в коя да дойде, за да вземе една тъпа флашка;
49) за да се разходя в дунавския парк;
50) с една дума, за да се почувствам отново щастлива;




толкова много искам отново да съм в българия ...

още малко време остана ... още малко ... издържах толкова много, ще успея още малко ...

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS