2010/02/08

just a day, but what a day < 3


ох, то било хубаво да нямаш пълна програма в училище, а да губиш много часове. ;d


първият час днес трябваше да правя контролно по ит, ама ние ходихме на църква. йей ;d и въпреки че трябваше да ида до училище и после да се върна отново до нас [така де, църквата е точно срещу нас : )] беше куул. все пак губих два часа - ит и древногръцки. винаги е готино да губиш древногръцки, щото е възможно най-тъпия час, който карам ;d

след това имах физика. и там не правих кой знае какво, защото даскалката връщаше контролни, пък аз точно това контролно не го правих. и целият час, общо взето, си мина във викания, че останалите ми съученици са се справили много зле ;d

следващият час по програма трябваше да имаме гръцки, но пък учителя така и не се яви в училище ;d ама ни взеха математика, въпреки че нямаме по принцип. единствените лоши 45 минути днес ;d

след това карахме английски и икономия и следващите два часа губихме. единия го прекарах във физкултурния салон, където гледахме с оана как иво играе футбол. след това и аз се включих малко *пърха невинно с мигли хД* понеже иво имаше още един час, аз го изчаках да си ходим заедно към нас. ии.. омг ..

аз: е, аз ще тръгвам.
иво: налага ли се?
аз: знаеш, че днес имам урок. ще се чуем, за да се доразберем за довечера.
иво: оу кей.

аз тръгвам към нас и се усещам, че той ме следва.

аз: ъъ? забрави ли нещо?
иво: всъщност да.
аз: ?
иво: обичам те.
аз: О.О
иво: ?
аз: не съм очаквала да ми го кажеш ...
иво: по принцип и аз не го очаквах, че ще го кажа ;d
аз: хах ..

той се приближава и хваща един кичур от косата ми, увивайки го около пръстта си.

иво: не те карам сега и ти да го кажеш. не искам да се задължена да го кажеш.
аз: защо трябва да се чувствам задължена? знаеш, че каквото ти казвам, го казвам, защото го чувствам.
иво: знам. ( :
аз: ъъ добре.
иво: хайде сега тръгвай. ще се видим довечера.

и целувка. <3


ох, сигурно се е почувствал много ... неловко. аз лично така се почувствах ... трябва ми бо!

а, като стана дума за бо ... БОЖИДАРА! ЗНАМ, ЧЕ СТЕ НА ЕКСКУРЗИЯ, НО ПОНЕ ТЕЛЕФОНИТЕ МОЖЕТЕ ДА СИ ПОГЛЕДНЕТЕ ЗА МАЛКО, НАЛИ ТАКА?!?!

*успокоява се*

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS