2010/02/23

what am i?


да, аз съм такава.

аз съм вечно мрънкащо човече, което все ще намери нещо, за което да се оплаква.
аз съм същество, което обича безрезервно. до края. завинаги. всичко и всички.
да, аз съм наивна. и глупава. и много пъти това се оказва, че не е добре, особено ако става дума за твърде голямо доверие.
да, аз слушам всичките ти проблеми. и всичките ти мисли. и чувства. дори да не получавам това в замяна и да оставам безгласна за пореден път.
да, точно така. аз споделям всичко с хората, които обичам и за които знам, че ще бъдат до мен, каквото и да стане.
аз съм твоя приятелка до края. дори да се налага да преминаваме през какви ли не трудности, защото знам, че след всичкото лошо следва нещо хубаво. и че ще си струва да се бориш за него.
да, мога да настоявам да приемеш мнението ми твърде дълго време. да, инат съм. да, настоятелна съм, когато знам какво искам.
да, аз чета книги! и това ми харесва. и не се страхувам да го призная. защото именно заради книгите аз преживях много от обратите на съдбата.
аз обичам да радвам хората. обичам да им давам моменти, малки и истински моменти, които ще помнят много дълго време.
да, аз винаги се усмихвам, дори когато си мислиш, че ме нараняваш толкова много, че няма да мога да се усмихна още много дълго време. но дори и да плача вътрешно, аз пак ще се усмихвам.
да, аз обичам фотографията. и съвременните технологии, защото заради тях мога да поддържам връзка с хората, които са далеч от мен.
да, аз мога да разчета мислите ти по лицето ти, дори да не искаш да ги разчитам.
да, аз влагам много чувство в писането ми. влагам част от себе си. и когато пиша нещо за някого искам когато този някого го прочете да усети тази моя част, която съм вложила.
да, точно така. аз трябва да говоря! винаги настоявам всичко между мен и хората да е напълно ясно, за да няма задни помисли и отчуждения.
да, аз мога да говоря много дълго време. но също така мога и да мълча много дълго време. и да не кажа абсолютно нищо, дори когато ме питаш какво има.
да, аз съм ниска. и се нуждая от стол, за да достигна вкусотиите от горния рафт на шкафа в кухнята.
да, аз съм емоционална. и показвам чувствата си на всекиго.
да, аз съм лесно ранима и една лоша дума или действие може да обърне целия ми ден с главата надолу.
да, аз винаги мисля преди да направя каквото и да било. и понякога много дълго мисля и вече е късно да направя нещото.
да, аз съм добра в училище. старая се и уча прилежно. да, аз използвам различни химикалки и маркери, за да си оцветя важната информация. да, аз си превеждам всеки ден уроците, които имам.
да, аз обичам да правя тестове, просто за да разбера какво знам и какво мога.
да, аз не обичам да бягам от часове. и да пия алкохол.
аз не пуша! и съм девствена!
да, обичам безумно много да ям шоколад в обилни количества. <3
да, аз мога да си почина от натоварен ден само с половин час слушане на музика. и то качествена музика.
да, аз не слушам чалга.

да, аз съм такава.
истинска и нестрахуваща се да признае качествата си. и отрицателните, и положителните.
да, аз не съм обикновена.

а ти какъв си?

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS