2010/02/26

question of everything? is it the love?


Честно казано, не знам какво ми става. Абсолютно, ама абсолютно винаги съм държала на принципите си и на това, в което вярвам. Никога не съм пристъпвала обещание, дадено пред самата себе си, а ето, че го го правя всеки божи ден! И ако ме попита някой защо, по дяволите, се държа така, едва ли ще мога да дам искрен отговор. Аз самата няма да знам какво точно да отговоря.
Ето какво се случва. Вече в продължение на 8 дни не съм нито разговаряла с Иво, нито съм го търсела. След 'малкия' ни скандал миналия вторник аз го потърсих. Наистина така беше! Но, за съжаление, не видях никакво желание от негова страна, за да се оправят нещата. И в момента се чудя дали щеше да бъде по-добре, ако не знаех какво се върти в главата му, но за съжаление знам. Сега той си мисли, че аз съм го излъгала, че баща ми не ме е пуснал онзи ден да излезем и че въобще никакво желание нямам да съм с него. оО Аз ако нямах желание, въобще нямаше да го потърся толкова много пъти. Но истината е, че той напълно ми уби това желание след като ми каза миналия четвъртък 'За какво непрекъснато ме търсиш? Опитваш се да говориш с мен, така ли? Ами не го прави, защото аз не искам.' оО И фактически аз от тогава не съм го търсела. И както Оана каза много пъти, сега ние двамата сме на 'glare competition' оО Който не знае, че въобще съществува такъв термин, това означава, че в училище само чакаме звънецът да бие, за да започнем да обикаляме около класните ни стаи, само и само да се видим. оО Егати детската работа ... Аз направо съм потресена от моето държание! Кога, по дяволите, преди съм правела така? Нима това означава, че имам някакви по-силни чувства към него и тези чувства ме тласкат да поддържам близостта ни, колкото се може по-дълго. Честно казано уморих се само аз да го правя. За това от известно време се правя, че въобще не го забелязвам и това има голям резултат до сега. Днес, например, той викна няколко пъти по мен 'Крис! Крис! Крис!', но аз така и не се обърнах. И след това той попитал другата Кристина много ли съм била сърдита. оО Нека да припомня само, че в протокола пише, че той се води сърдит, а не аз. оО Защо тогава е попитал това Криси? Нима и той потъпква принципите си, само и само да потърси близост с мен? оО Често казано, не знам какво да правя и започвам да се отчаявам. Явно има някакво желание от негова страна, щом продължава да разпитва компанията ми за мен. Още повече щом имаме една и съща компания ... Но, пристъпвайки или не обещанията си, които дадох пред себе си преди толкова много време, едно няма да пристъпя! Няма да му се обадя първа и това е. А какво ще правим следващата седмица, когато аз и Оана ще бъдем дежурни учиници и трябва да седим всяко междучасие в класната стая, не знам. Но именно следващата седмица ще се разбере как ще продължим с Иво. Има само три варианта - аз да му се обадя и да оправим отношенията си; той да ми се обади и да поговорим; да сложим край без никакви приказки. Следващата седмица ще бъде много важна за продължението на нашата връзка ... Стискайте палци, хора, защото става напечено ...


I'm a big big girl
In a big big world

It's not a big big thing if you leave me

But I do do feel that
I do do will miss you much
Miss you much...



П.С. Напоследък тази песен ме крепи ... Ох, какво щях да правя без музиката, никой не може да ми отговори ...

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS